ZtorZillen

2011-08-13
11:39:00

Tuff vecka
Är det inte typiskt så säg? Igår va det sista dagen innan semester. Naturligtvis så är det inlämningsdag också, när det gäller utredningar...så när jag ska sluta så trycker jag på spara och skriv ut. Vad händer? Datorn pajjar...suck.

Dagen innan så hade jag problem med en kille som är externplacerad. Han vill komma "hem", men både jag och vårdnadshavaren anser att det inte är någon bra miljö för honom utan att han bör stanna där han är nu, där han kan få vård. Ibland känner jag att jag engagerar mig mer än jag "behöver"...men det är det jag måste göra för att kunna leva med mig själv också. I alla fall. Nu får grabben en vecka till på sig att fundera. NU är det upp till min kollega att ta hand om honom när jag är på semester...så är det..

I alla fall: att löste sig!

Nu är det semester!

Kommentarer:

Du får ut och jaga lite norrlandsälg nu på semestern ;-) Och maten som åts i fredags var helt galet gott! Inte dumt med gäster som bjuder en på så god mat..



Kram och ha en fin fin semester nu!

2011-08-13 @ 12:13:56
#2: emsut.



Ha en trevligt semester :)

2011-08-14 @ 09:09:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: